امروز دوشنبه  ۲۶ شهريور ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۶/۰۷- ۱۸:۰۹ - مشاهده: ۸۹

دیدار نمایندگان ایرانی حاضر در مجمع بین المللی شهری بریکس با سفیر ایران در روسیه

هیات هایی از شورای شهر و شهرداری تهران، شورای شهر و شهرداری رشت و اتاق بازرگانی تهران که برای حضور در نشست‌های ششمین مجمع بین‌المللی شهری بریکس در مسکو حضور دارند، روز سه‌شنبه با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران با کاظم جلالی سفیر و نماینده تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در روسیه دیدار و در خصوص آخرین وضعیت همکاری‌های ایران و روسیه بحث و تبادل نظر نمودند.

 

کاظم جلالی مقطع کنونی را فرصت مناسبی برای توسعه همکاری‌های همه جانبه توصیف کرد. سفیر ایران در روسیه در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های مهم در دستور کار از جمله کریدور شمال - جنوب در شاخه‌های غربی، میانی و شرقی توضیحاتی ارائه نمود. همکاری در حوزه انرژی به ویژه همکاری‌های گازی تهران - مسکو بخش دیگری از توضیحاتی بود که جلالی آخرین وضعیت همکاری‌ها را تشریح کرد.

مهدی چمران رییس شورای اسلامی‌شهر تهران، علی اصغر قائمی عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، رحیم شوقی شهردار رشت و محسن سماکچی عضو شورای اسلامی این شهر و مهدی صادقی نیارکی، نایب‌رئیس اول اتاق تهران در این دیدار صمیمی حضور داشتند.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما